Figyelmeztető címke
Az SL-S2000 egy meglehetősen alaptartozékú videomagnó volt, és nem volt trükkös lejátszási mód. Ez csak egyike volt a Super Betamax gépeknek, azaz nem hi-fi-nak.
A mellékelt RMT-234 távvezérlő is hasonló, de az SL-F30-ban használt RMT-231 egyszerűsített változata. Törli a csatorna gombokat és az RMT-231 fel / le gombokat, csak két elülső felprogramozott lefelé mutató programgomb mellett.
Egyéb funkciók:
Belülről, ez egy jelentős újratervezés, amely radikális eltérést jelent az előző közös motor- és mágnestekercs választójától a kazetta terhelés funkció és a szalag csipke között, miután ezt az elrendezést két féregmotorral váltotta fel. Ez ugyanaz a motor, mint a Sony SLV777 VHS gépek, és lehet a forrása a csere műanyag meghajtó, amikor a csatlakozó repedések, mivel hajlamos csinálni, mint a gép kora és a keményedő műanyag kerül a stressz. Egy másik jelentős egyszerűsítés a kétrészes fekete vezetősín felső tartóelemeinek cseréjével egyetlen műanyag részből áll, amely mindkét tartót tartalmazza.
Az áramköri kártyát egyszerűsítették, mivel speciálisan integrált áramköröket használtak, amelyek a későbbi VHS-konstrukciók vonalán haladnak, ami egyszerűsíti a költségeket és a gyártást. Ugyanez a típusú IC volt jelen az SL-F30 és SL-F60 gépeken is, de több áramköri kártyával és sokkal több hardverrel rendelkeztek.
Jegyezze fel a figyelmeztető jelet a gép közepén! A gép tápfeszültség-vezetékének hálózati feszültségcsatlakozói viszonylag könnyen érintkezhetnek a burkolatokkal.
Kanada legkedvezőbb árú és rugalmas Beta To DVD szolgáltatása.
Betamax / Super Betamax / Enhance Definition (ED) Betamax
Az 1975-ben bemutatott Betamax volt az első sikeres fogyasztói videokazetta a piacon. A szélesebb sávszélesség és a menetvágás kialakítása miatt a VHS (amelyet a JVC 1976-ban vezetett be), a Betamax jobb minőségű képet kínált, mint a versenytársaké.
Sajnos az egyik legnagyobb hátránya a Betamaxnak Kanadában és az Egyesült Államokban volt egy órája (az Egyesült Királyságban és Franciaországban, ahol a PAL / SECAM-t használták), ez nem jelent problémát, hiszen a TV szabványokkal a kazetta lassabban futott, 2 órás, 10 perces felvételi idő) és csak egy rögzítési sebesség. Ez annak köszönhető, hogy a Sony kérte, hogy a szalag egy papírköteg regény mérete legyen, és képes volt zsebben elférni. Amikor a VHS 1976-ban jelent meg, a legjobb lejátszási mód (SP) legalább 2 órás felvételi időt ajánlott fel, míg a legrosszabb módban legfeljebb 10 órát tud felvenni. Ez lehetővé teszi a stúdiónak, hogy 2 órás filmeket adjon ki a VHS-n, miközben az átlagos fogyasztó beállíthatja a videomagnót egy sportesemény vagy többszörös felvételek rögzítésére anélkül, hogy aggódnia kellene a szalag elfogyásától. 1977-ben a Sony megszüntette ezt a hibát azzal, hogy kiadta a Betamax-ot, amely képes rögzíteni és lejátszani mind az eredeti B1-es sebességet, mind pedig egy olyan új BII sebességet, amely a szalagot a BI-ek fél sebességén mozgatta a fejeken, ugyanakkor vágta lefelé a képminőség (bár a képminőség még mindig jobb volt, mint a VHS, még az SP sebességnél is).
1979-ben a Sony még egy harmadik sebességet mutatott be, a BIII-ot. Ezzel a sebességgel a Betamax játékosok / felvevők akár 5 órányi videót rögzíthetnek egy L-830 szalagon (egy vállalat még egy L-1000 szalagot is kiadott, amely akár 6 órát is képes felvenni a BIII módban). Sajnos ez egy kicsit túl késő volt, bár a Betamax még 23 évig tartott (igen, 2002-ig Japánban tartott, bár Észak-Amerikában a Betamax már csak 1995-ben eltűnt).
1983-ban a Sony bevezette a forradalmi rendszert a Betamax számára. Eddig a Betamax arra alapozta a lineáris hangot, függetlenül attól, hogy mono vagy sztereó hangot ad, de a felvétel / lejátszás fején átmenő szalag sebességének köszönhetően a hang tiszta (BI) és nagyon sáros (BIII. Mivel a VHS gyorsabb sebességgel mozgatta a szalagot, a VHS jobban hangzó lineáris hangot tudott kínálni még SLP módban is. Ennek a problémának köszönhetően a Sony bevezette a Beta Hi-Fi-t, amely FM-frekvencia-hordozót kódolt a videó sávon belül. A Hi-Fi egy 500 kHz-es különbséget ajánlott a Betamax jelminőségének, és a kiváló minőségű hangminőség érdekében a szalag sebességére nem támaszkodott. Sajnos a VHS Hi-Fi soha nem tudta megfelelni ennek, hiszen csak 150 kHz-es különbséget kínál a lineáris és Hi-Fi audio között.
1985-ben a Sony bemutatta a Super Betamax-ot, hogy megpróbáljon halálos csapást produkálni a VHS-re. A rendszeres Betamax játékosok képesek lejátszani a Super Betamax felvételeket, bár a kép túlzottan modulált lenne. Ez olyan területet eredményezne, ahol a fénytől a sötétig terjedt, elég gyorsan. 1988-ban a Sony bemutatta az Enhanced Definition (ED) Betamax formátumot. Ez növelte a luminanciacsatornát olyan szintre, amely felülmúlta a legjobb sugárzó berendezést is. Sajnos a Sony a Betamax új verzióját olyan szinten töltötte, ahol a legtöbb fogyasztó egyszerűen nem engedhette meg magának, de számos szakember és még néhány TV állomás kezdte elfogadni az ED Betamaxot, mint olcsóbb alternatíva a Betacam és a Betacam SP csomagokhoz . Természetesen a magasabb fénysűrűség eléréséhez egy másik szalagra volt szükség.
Egy dolog megjegyezni, hogy bár az ED-t sugárzott minőségnek tekintették, és ugyanazt a fémszalagot használták, mint a Betacam SP, az információ rögzítésének módja, az ED Betamax nem egyeztethető össze a Betacam SP-rel, mint a Betamax és a Super Betamax ugyanaz a vas-oxid szalag, amelyet a nem SP Betacam használt, összeegyeztethetetlen a Betacam / Betacam SP-val, mivel mind a három betamax rögzíti a jelet az összetett formátumban, mind a Betacam komponens formátumú felvételét.
A Sony SL-HF2100 segítségével átvihetem a Regular és a Super Betamax szalagokat az S-Video segítségével egy Canopus ADVC-300-ra, amely a Beta videót digitális DV-AVI / MOV-re konvertálja.
1982-ben bemutatták, a Betacam a Betamax formatervezési szakembereként készült, így a videósok a Betamax kazettákat vészhelyzetben is használhatják. Azonban a Betamax-tól eltérően, amelyet Y / C Composite-ben rögzítettek, ugyanúgy, mint az U-Matic formátumban, a Betacam a komponens szabványban lett rögzítve, amely lehetővé tette egy csatornát a fénysűrűségre vonatkozó információk és két másik csatorna számára a színtani információkhoz. Sajnos a Betacam (Oxide) nem tudta elhúzni, mert az oxidszalag nem tudta felajánlani a Sony által reménykedő videók minőségét. Így 1985-ben a Sony bemutatta a Betacam SP formátumot, amely fémszalagokat használva még jobb képminőséget eredményezett. 1985 óta a Betacam SP a Standard-Definition műsorszórás iparági szabványává vált, és még ma is 2017-ben számos állomás továbbra is használja a Betacam SP-vel kompatibilis Digital Betacam / Betacam SX lejátszási VTR-eket, és lehetővé teszi az állomások számára, szabványos definícióval készültek, olyan régi hírekkel és TV műsorokkal, amelyek csak a Betacam SP-n vannak.
De a Sony UVW-1800 és a Component Video és az XLR Audio egy Canopus ADVC-700-hoz való csatlakozásával át tudom vinni a Betacam (Oxide) és a Betacam SP szalagokat DV-AVI (Windows) vagy DV-MOV (MAC) így szerkesztheti a videókat a számítógépen. Vagy át is adhatom a Betacam szalagokat a Mini-DV szalagra, melyet a Betacam SP videóminőségével azonosították, de még mindig megadja azt a képességét, hogy olyan digitális másolatot kapjon, amely csak Önnek mini-DV kamerát és egy olyan számítógép, amely képes fogadni a Firewire-t. Egy másik lehetőség, amely nem a legjobb a szerkesztéshez, a videódat DVD-re helyezi. A DVD sokkal többet tömörít a videónál, mint DV, és ha a felvétele zöld vagy kék színű felvételeket is tartalmaz, akkor a DVD színes részmintavétele valóban megakadályozza az adott rekeszben, mert a DVD 4: 2: 0 rész míg a DV 4: 1: 1-t használ (összehasonlítás céljából, még akkor is, ha analóg, a Betacam SP 3: 1: 1 arányú színmintás mintavételezést kapott a digitális világban). 4: 1: 1 a csatornáit külön tartja, míg a 4: 2: 0 kombinálja és átlagolja a színes csatornáit (gondoljon arra, hogy az analóg világban az S-Video külön fénysűrűséget biztosít a kompozit színének).
Betamax / Super Betamax felbontása
A rendszeres Betamax fénysűrűségének sávszélessége 3,5 és 4,8 MHz közötti volt, míg a színeket 688 kHz-en tárolták.
Összehasonlításul a VHS fénysűrűségének sávszélessége 3,4 és 4,4 MHz közötti volt, és a színe 629 kHz volt.
A Super Betamax fénysűrűségét 4,4 és 5,6 MHz közötti tartományba emelték, miközben megtartotta a 688 kHz-es színt.
Enhanced Definition A Betamax fénysűrűsége 6,8 és 9,3 MHz közötti tartományban volt, miközben megtartotta a 688 kHz-es színt.
Hogyan kérhet Betamax / Super Betamax / Betacam SP videó átvitelt
Kérjük töltse ki az űrlapot az oldal tetején, és 2-3 napon belül visszajelzést kapok becsléssel. Ha nem biztos abban, hogy mennyi ideig vannak a szalagok. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szerzői jog által védett, előre rögzített szalagokat (azaz a Star Trek: The Motion Picture) nem adom át, mivel nem fogok részt venni a nyílt szerzői jogsértésekben. Ha azonban a szerzői jogok birtokosainak olyan levele vagy egyéb engedélye van, amely engedélyt adott nekem, hogy készítsen másolatot vagy X példányszámot, akkor továbbítom a szalagot, de át kell adnia az engedélyt, mielőtt átadná elindul! Ha olyan felvételeid vannak, amelyek nagyon személyes természetűek, azt kérdezem, hogy ezt a rendelés elrendelése előtt tájékoztassa.
Az Enhanced Definition Betamax szalagok áthelyezése jelenleg nem elérhető.
Minden DVD-átvitel Verbatim AZO DVD-minus-R lemezeket használ. Évek óta használtam a Verbatimot, és ezek a lemezek messze a legjobb lemezek.
Az opciók közé tartozik az MP4 és DV-AVI átvitel USB-eszközön vagy merevlemezen. A DV-AVI / DV-MOV kb. 13 GB / 60 perc videót használ.
Áthelyezések más szalagos formátumokhoz
A Trevor Thurlow Productions nagyon komolyan veszi a magánéletét.
Az Ön adatai nem kerülnek át más vállalatokra.
Kanadai lakosok kérjük, vegye figyelembe, hogy a megfelelő adót hozzá kell adni a teljes összeghez.
További információ a videoközvetítésről és videokészítési szolgáltatásokról, kérjük, látogasson el
Copyright 2013-2018 Trevor Thurlow Productions
1. További információért kérjük, nézze meg az információkat itt.
Sokan e-mailt küldenek, és megkérdezik, melyik gépet kell megvásárolnia. Azt akarják segíteni, hogy eldöntsék melyik modell a legjobb a Beta szalagok gyűjteményének lejátszásához. Ez egy jó kérdés, mert az évek során a formátum javult egy jó összeget. De alapvetően mindössze három fontos dolgot kell tudnia. Sebesség, hang és kép, a kazetta soha nem változott. A Beta kazettát bármely Beta formátumú gépbe behelyezheti és lejátszásra kerül. A kép eredményei a használt modelltől vagy a szalag sebességétől függően változnak, de a kazetta bejön. Ez azt is jelenti, hogy a kazetták külseje nem ad semmilyen jelzést arról, hogy miként rögzítették. A címkék általában titkolatok nyomtatnak rájuk, de ritkán látja a szalag sebességét vagy a rögzítési módszert. Lehetséges, hogy a kazetta nem változott, de a rögzítés módja. A Betas 15 éves futamideje alatt tovább javult a verseny előtt. A videó jobb lett, és a hang is így volt (ahogy a szalag is elérhető volt). A bétafelvétel kiváló, és ez a megbeszélés le fogja fedni ezeket a frissítéseket. A megfelelő sebesség ismerete lehet mindaz, amit tudnod kell, de voltak olyan csodálatos dolgok, amelyek az évek során történtek. Annak érdekében, hogy eldönthessem, melyik Béta a megfelelő választás, összetettem a következő feltárást. Először a sebesség kérdését fedezem fel. Most pedig egy kis frissítő tanfolyamra a Betamaxban.
Az első Beta-felvevők csak egy szalag sebességgel rendelkeztek. (Lásd a fenti táblázatot.) Ezt a sebességet később Bx1 néven neveznék el, és a rögzített kép “normál” béta-képként ismertté válik. Ezek a kifejezések elkülönítenék őket a későbbi sebességváltozásoktól és a képjavításoktól. Az audiofelvételt monóban rögzítették. Ha a szalagokat ilyen korai Bx1 gépek valamelyikén rögzítették, szinte minden Sony A Betamax játssza őket. A Bx1 sebességet hamarosan elhagyták egy új, lassabb sebesség mellett, a Bx2-et, amely megduplázta a felvételi időt. Az új sebességhez a jelölés új formája jött. A béta görög betű a római számokkal kombinálta a sebességeket. Bx2 lett
A bezárás előtt két másik tervezési platformot, az Extended Definition Bétát és a Betamovie videokamera egységeket szeretnék említeni. Az ED Beta volt a végleges képjavítás. Ez növelte a fényerőt még tovább, egészen addig a pontig, ahol új fémszalagot kellett alkalmazni. Az ED Beta képes volt megismételni a nap sugárzási szintjét, nincs képvesztés vagy torzítás. Hihetetlen volt, és egyetlen videomagnó sem hasonlított hozzá. Az összes többi béta-rendszer kompatibilis volt, de ED Beta felvételei csak ED Beta gépeken játszhatók le. A fejlett felvételi rendszer megtartása érdekében a Sony áthelyezte az ED Beta kazetta alján lévő rekord védő nyílást a másik oldalra. A normál rekordvédelmi furat nyitva maradt. Ha megpróbált egy ED Beta szalagot egy szabványos Béta-gépen rögzíteni, akkor védett kazettává fogja látni, és automatikusan kiszedi, vagy semmit (és türelmesen várakozik arra, hogy kitaláljátok, mit tettél rosszul). Lefedheti az ED Beta kazettában lévő lyukat, és becsaphatja a többi gépet a felvételhez. A fém szalagok kiválóan rögzítik, de nem kapja meg az ED Beta jobb képminőségét. Egy ED béta-kazetta lejátszása a rendszeres Béta-gépen azt eredményezi, ami egy vonalrajznak tűnik. Ez azért van így, mert a videojelet annyira erősíti, hogy a videó áramköröket vezeti. (Bővebben itt a Extended Definition Béta.) A Sony szintén kis hordozható kézi Betamovie videokamera-egységeket készített, mindegyiket. Ezek csak a
Megjegyzés: A diagram csak az NTSC (USA és Kanadai) modellek lejátszását tartalmazza. Néhány gép több sebességet vagy több képjavítást ajánlott fel, de nem mindet rögzített. Ennek egyik példája az SL-3000, amely mindkettőt játssza
* Ez a kopásállóság később nagyban javult az új anyagok és fejformák bevezetésével.
Ha szeretne egy listát az egyes Beta videomagnókról az évüknek megfelelően, a képrendszernek és a felvétel / lejátszás specifikációinak megtekintéséhez kattintson ide.