Super betamax
Figyelmeztető címke
Az SL-S2000 egy meglehetősen alaptartozékú videomagnó volt, és nem volt trükkös lejátszási mód. Ez csak egyike volt a Super Betamax gépeknek, azaz nem hi-fi-nak.
A mellékelt RMT-234 távvezérlő is hasonló, de az SL-F30-ban használt RMT-231 egyszerűsített változata. Törli a csatorna gombokat és az RMT-231 fel / le gombokat, csak két elülső felprogramozott lefelé mutató programgomb mellett.
Egyéb funkciók:
- Élességszabályozás
- Színválasztó 1,2,3
Belülről, ez egy jelentős újratervezés, amely radikális eltérést jelent az előző közös motor- és mágnestekercs választójától a kazetta terhelés funkció és a szalag csipke között, miután ezt az elrendezést két féregmotorral váltotta fel. Ez ugyanaz a motor, mint a Sony SLV777 VHS gépek, és lehet a forrása a csere műanyag meghajtó, amikor a csatlakozó repedések, mivel hajlamos csinálni, mint a gép kora és a keményedő műanyag kerül a stressz. Egy másik jelentős egyszerűsítés a kétrészes fekete vezetősín felső tartóelemeinek cseréjével egyetlen műanyag részből áll, amely mindkét tartót tartalmazza.
Az áramköri kártyát egyszerűsítették, mivel speciálisan integrált áramköröket használtak, amelyek a későbbi VHS-konstrukciók vonalán haladnak, ami egyszerűsíti a költségeket és a gyártást. Ugyanez a típusú IC volt jelen az SL-F30 és SL-F60 gépeken is, de több áramköri kártyával és sokkal több hardverrel rendelkeztek.
Jegyezze fel a figyelmeztető jelet a gép közepén! A gép tápfeszültség-vezetékének hálózati feszültségcsatlakozói viszonylag könnyen érintkezhetnek a burkolatokkal.
Super Betamax a DVD Transfer szolgáltatáshoz
Kanada legkedvezőbb árú és rugalmas Beta To DVD szolgáltatása.
- Egy személyi szolgáltatás egy videográfusnál, 10 éves videokamerával.
- A 60 perces videó ($ 20 (USB) / $ 25 (a DVD esetében) a Betacam SP esetében) mindössze $ 10 (USB) / $ 15 (DVD esetén); az extra példányok csak 10 dollárért vannak. A legalacsonyabb szakmai átadási árak Kanadában és az USA-ban, de a legmagasabb minõséggel.
- Átfordítási idő 2-4 napig 6 órán keresztül vagy kevesebb. 6,5-10 óra 7 napig tart. Több mint 10 óra további időt igényel.
- NTSC / PAL / SECAM Betamax és Super Betamax DVD vagy számítógépes fájlokhoz.
- A szereplők, a fényképezőgép-üzemeltetők és a gyártók újrakezdtek a televíziók, a filmipar és a casting ügynökségek számára.
- Az összes DVD-átvitelhez használt Verbatim AZO DVD-k.
A béta átvitele a DVD-re ma!
Betamax / Super Betamax / Enhance Definition (ED) Betamax
Az 1975-ben bemutatott Betamax volt az első sikeres fogyasztói videokazetta a piacon. A szélesebb sávszélesség és a menetvágás kialakítása miatt a VHS (amelyet a JVC 1976-ban vezetett be), a Betamax jobb minőségű képet kínált, mint a versenytársaké.
Sajnos az egyik legnagyobb hátránya a Betamaxnak Kanadában és az Egyesült Államokban volt egy órája (az Egyesült Királyságban és Franciaországban, ahol a PAL / SECAM-t használták), ez nem jelent problémát, hiszen a TV szabványokkal a kazetta lassabban futott, 2 órás, 10 perces felvételi idő) és csak egy rögzítési sebesség. Ez annak köszönhető, hogy a Sony kérte, hogy a szalag egy papírköteg regény mérete legyen, és képes volt zsebben elférni. Amikor a VHS 1976-ban jelent meg, a legjobb lejátszási mód (SP) legalább 2 órás felvételi időt ajánlott fel, míg a legrosszabb módban legfeljebb 10 órát tud felvenni. Ez lehetővé teszi a stúdiónak, hogy 2 órás filmeket adjon ki a VHS-n, miközben az átlagos fogyasztó beállíthatja a videomagnót egy sportesemény vagy többszörös felvételek rögzítésére anélkül, hogy aggódnia kellene a szalag elfogyásától. 1977-ben a Sony megszüntette ezt a hibát azzal, hogy kiadta a Betamax-ot, amely képes rögzíteni és lejátszani mind az eredeti B1-es sebességet, mind pedig egy olyan új BII sebességet, amely a szalagot a BI-ek fél sebességén mozgatta a fejeken, ugyanakkor vágta lefelé a képminőség (bár a képminőség még mindig jobb volt, mint a VHS, még az SP sebességnél is).
1979-ben a Sony még egy harmadik sebességet mutatott be, a BIII-ot. Ezzel a sebességgel a Betamax játékosok / felvevők akár 5 órányi videót rögzíthetnek egy L-830 szalagon (egy vállalat még egy L-1000 szalagot is kiadott, amely akár 6 órát is képes felvenni a BIII módban). Sajnos ez egy kicsit túl késő volt, bár a Betamax még 23 évig tartott (igen, 2002-ig Japánban tartott, bár Észak-Amerikában a Betamax már csak 1995-ben eltűnt).
1983-ban a Sony bevezette a forradalmi rendszert a Betamax számára. Eddig a Betamax arra alapozta a lineáris hangot, függetlenül attól, hogy mono vagy sztereó hangot ad, de a felvétel / lejátszás fején átmenő szalag sebességének köszönhetően a hang tiszta (BI) és nagyon sáros (BIII. Mivel a VHS gyorsabb sebességgel mozgatta a szalagot, a VHS jobban hangzó lineáris hangot tudott kínálni még SLP módban is. Ennek a problémának köszönhetően a Sony bevezette a Beta Hi-Fi-t, amely FM-frekvencia-hordozót kódolt a videó sávon belül. A Hi-Fi egy 500 kHz-es különbséget ajánlott a Betamax jelminőségének, és a kiváló minőségű hangminőség érdekében a szalag sebességére nem támaszkodott. Sajnos a VHS Hi-Fi soha nem tudta megfelelni ennek, hiszen csak 150 kHz-es különbséget kínál a lineáris és Hi-Fi audio között.
1985-ben a Sony bemutatta a Super Betamax-ot, hogy megpróbáljon halálos csapást produkálni a VHS-re. A rendszeres Betamax játékosok képesek lejátszani a Super Betamax felvételeket, bár a kép túlzottan modulált lenne. Ez olyan területet eredményezne, ahol a fénytől a sötétig terjedt, elég gyorsan. 1988-ban a Sony bemutatta az Enhanced Definition (ED) Betamax formátumot. Ez növelte a luminanciacsatornát olyan szintre, amely felülmúlta a legjobb sugárzó berendezést is. Sajnos a Sony a Betamax új verzióját olyan szinten töltötte, ahol a legtöbb fogyasztó egyszerűen nem engedhette meg magának, de számos szakember és még néhány TV állomás kezdte elfogadni az ED Betamaxot, mint olcsóbb alternatíva a Betacam és a Betacam SP csomagokhoz . Természetesen a magasabb fénysűrűség eléréséhez egy másik szalagra volt szükség.
Egy dolog megjegyezni, hogy bár az ED-t sugárzott minőségnek tekintették, és ugyanazt a fémszalagot használták, mint a Betacam SP, az információ rögzítésének módja, az ED Betamax nem egyeztethető össze a Betacam SP-rel, mint a Betamax és a Super Betamax ugyanaz a vas-oxid szalag, amelyet a nem SP Betacam használt, összeegyeztethetetlen a Betacam / Betacam SP-val, mivel mind a három betamax rögzíti a jelet az összetett formátumban, mind a Betacam komponens formátumú felvételét.
A Sony SL-HF2100 segítségével átvihetem a Regular és a Super Betamax szalagokat az S-Video segítségével egy Canopus ADVC-300-ra, amely a Beta videót digitális DV-AVI / MOV-re konvertálja.
1982-ben bemutatták, a Betacam a Betamax formatervezési szakembereként készült, így a videósok a Betamax kazettákat vészhelyzetben is használhatják. Azonban a Betamax-tól eltérően, amelyet Y / C Composite-ben rögzítettek, ugyanúgy, mint az U-Matic formátumban, a Betacam a komponens szabványban lett rögzítve, amely lehetővé tette egy csatornát a fénysűrűségre vonatkozó információk és két másik csatorna számára a színtani információkhoz. Sajnos a Betacam (Oxide) nem tudta elhúzni, mert az oxidszalag nem tudta felajánlani a Sony által reménykedő videók minőségét. Így 1985-ben a Sony bemutatta a Betacam SP formátumot, amely fémszalagokat használva még jobb képminőséget eredményezett. 1985 óta a Betacam SP a Standard-Definition műsorszórás iparági szabványává vált, és még ma is 2017-ben számos állomás továbbra is használja a Betacam SP-vel kompatibilis Digital Betacam / Betacam SX lejátszási VTR-eket, és lehetővé teszi az állomások számára, szabványos definícióval készültek, olyan régi hírekkel és TV műsorokkal, amelyek csak a Betacam SP-n vannak.
De a Sony UVW-1800 és a Component Video és az XLR Audio egy Canopus ADVC-700-hoz való csatlakozásával át tudom vinni a Betacam (Oxide) és a Betacam SP szalagokat DV-AVI (Windows) vagy DV-MOV (MAC) így szerkesztheti a videókat a számítógépen. Vagy át is adhatom a Betacam szalagokat a Mini-DV szalagra, melyet a Betacam SP videóminőségével azonosították, de még mindig megadja azt a képességét, hogy olyan digitális másolatot kapjon, amely csak Önnek mini-DV kamerát és egy olyan számítógép, amely képes fogadni a Firewire-t. Egy másik lehetőség, amely nem a legjobb a szerkesztéshez, a videódat DVD-re helyezi. A DVD sokkal többet tömörít a videónál, mint DV, és ha a felvétele zöld vagy kék színű felvételeket is tartalmaz, akkor a DVD színes részmintavétele valóban megakadályozza az adott rekeszben, mert a DVD 4: 2: 0 rész míg a DV 4: 1: 1-t használ (összehasonlítás céljából, még akkor is, ha analóg, a Betacam SP 3: 1: 1 arányú színmintás mintavételezést kapott a digitális világban). 4: 1: 1 a csatornáit külön tartja, míg a 4: 2: 0 kombinálja és átlagolja a színes csatornáit (gondoljon arra, hogy az analóg világban az S-Video külön fénysűrűséget biztosít a kompozit színének).
Betamax / Super Betamax felbontása
A rendszeres Betamax fénysűrűségének sávszélessége 3,5 és 4,8 MHz közötti volt, míg a színeket 688 kHz-en tárolták.
Összehasonlításul a VHS fénysűrűségének sávszélessége 3,4 és 4,4 MHz közötti volt, és a színe 629 kHz volt.
A Super Betamax fénysűrűségét 4,4 és 5,6 MHz közötti tartományba emelték, miközben megtartotta a 688 kHz-es színt.
Enhanced Definition A Betamax fénysűrűsége 6,8 és 9,3 MHz közötti tartományban volt, miközben megtartotta a 688 kHz-es színt.
Hogyan kérhet Betamax / Super Betamax / Betacam SP videó átvitelt
Kérjük töltse ki az űrlapot az oldal tetején, és 2-3 napon belül visszajelzést kapok becsléssel. Ha nem biztos abban, hogy mennyi ideig vannak a szalagok. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szerzői jog által védett, előre rögzített szalagokat (azaz a Star Trek: The Motion Picture) nem adom át, mivel nem fogok részt venni a nyílt szerzői jogsértésekben. Ha azonban a szerzői jogok birtokosainak olyan levele vagy egyéb engedélye van, amely engedélyt adott nekem, hogy készítsen másolatot vagy X példányszámot, akkor továbbítom a szalagot, de át kell adnia az engedélyt, mielőtt átadná elindul! Ha olyan felvételeid vannak, amelyek nagyon személyes természetűek, azt kérdezem, hogy ezt a rendelés elrendelése előtt tájékoztassa.
Az Enhanced Definition Betamax szalagok áthelyezése jelenleg nem elérhető.
Minden DVD-átvitel Verbatim AZO DVD-minus-R lemezeket használ. Évek óta használtam a Verbatimot, és ezek a lemezek messze a legjobb lemezek.
Az opciók közé tartozik az MP4 és DV-AVI átvitel USB-eszközön vagy merevlemezen. A DV-AVI / DV-MOV kb. 13 GB / 60 perc videót használ.
Áthelyezések más szalagos formátumokhoz
A Trevor Thurlow Productions nagyon komolyan veszi a magánéletét.
Az Ön adatai nem kerülnek át más vállalatokra.
Kanadai lakosok kérjük, vegye figyelembe, hogy a megfelelő adót hozzá kell adni a teljes összeghez.
További információ a videoközvetítésről és videokészítési szolgáltatásokról, kérjük, látogasson el
Copyright 2013-2018 Trevor Thurlow Productions
1. További információért kérjük, nézze meg az információkat itt.
Super betamax
Sokan e-mailt küldenek, és megkérdezik, melyik gépet kell megvásárolnia. Azt akarják segíteni, hogy eldöntsék melyik modell a legjobb a Beta szalagok gyűjteményének lejátszásához. Ez egy jó kérdés, mert az évek során a formátum javult egy jó összeget. De alapvetően mindössze három fontos dolgot kell tudnia. Sebesség, hang és kép, a kazetta soha nem változott. A Beta kazettát bármely Beta formátumú gépbe behelyezheti és lejátszásra kerül. A kép eredményei a használt modelltől vagy a szalag sebességétől függően változnak, de a kazetta bejön. Ez azt is jelenti, hogy a kazetták külseje nem ad semmilyen jelzést arról, hogy miként rögzítették. A címkék általában titkolatok nyomtatnak rájuk, de ritkán látja a szalag sebességét vagy a rögzítési módszert. Lehetséges, hogy a kazetta nem változott, de a rögzítés módja. A Betas 15 éves futamideje alatt tovább javult a verseny előtt. A videó jobb lett, és a hang is így volt (ahogy a szalag is elérhető volt). A bétafelvétel kiváló, és ez a megbeszélés le fogja fedni ezeket a frissítéseket. A megfelelő sebesség ismerete lehet mindaz, amit tudnod kell, de voltak olyan csodálatos dolgok, amelyek az évek során történtek. Annak érdekében, hogy eldönthessem, melyik Béta a megfelelő választás, összetettem a következő feltárást. Először a sebesség kérdését fedezem fel. Most pedig egy kis frissítő tanfolyamra a Betamaxban.
Az első Beta-felvevők csak egy szalag sebességgel rendelkeztek. (Lásd a fenti táblázatot.) Ezt a sebességet később Bx1 néven neveznék el, és a rögzített kép “normál” béta-képként ismertté válik. Ezek a kifejezések elkülönítenék őket a későbbi sebességváltozásoktól és a képjavításoktól. Az audiofelvételt monóban rögzítették. Ha a szalagokat ilyen korai Bx1 gépek valamelyikén rögzítették, szinte minden Sony A Betamax játssza őket. A Bx1 sebességet hamarosan elhagyták egy új, lassabb sebesség mellett, a Bx2-et, amely megduplázta a felvételi időt. Az új sebességhez a jelölés új formája jött. A béta görög betű a római számokkal kombinálta a sebességeket. Bx2 lett és Bx1 volt
. (Megjegyzés: az előre rögzített filmeket és programokat a következővel rögzítették
.) Még lassabb sebesség,
körülbelül egy évvel később jött el. Az új
a sebesség a fele volt
. Így
volt a sebesség felénél
és
ez volt a fele
. De ez volt a háború a lassabb sebességek és a hosszabb felvételi idő véget ért. Nem volt Béta négy. Miért? Mivel a szalag olyan lassan futna, hogy a képstabilitás majdnem elérhetetlenné válik, és a hang olyan érzéketlen lesz, hogy egyszerűen unalmas lenne. A fonó videofejeknek annyira aprónak kellene lenniük, hogy félelmetesen gyors ütemben viselkednek. A szalag hosszának számozása is változott ebben az időben. Az első szalagokat K-30 és K-60-nak hívták, amelyek harminc percet és hatvan percnyi felvételi időt mutattak az eredeti használatakor
sebesség. Az új, lassabb sebességek megtörték ezt, így a kijelölések L-250-re és L-500-ra változtak, ami nagyjából a kazettában lévő szalagok számához képest állt. Így
volt a lassú fennsík és a felvételi maximumok a különböző szalaghosszak voltak: L-250 egy és fél óra és L-500 három óra alatt. Ezekhez új hosszokat adtak, az L-750-et négy és fél órában, és öt órát az L-830-hoz. A Beta elvesztette a maximális felvételi idő háborúját a VHS-vel a nagyobb kazettája miatt, de a Sony még mindig számos okos trükköt hagyott fel a hüvelyükön. Az egyik Béta volthi-fi sztereó. A hangforrás forradalma, melyet a Beta formátumok nagyobb videokódok miatt tettek lehetővé. Tartja a forgó videofejeket, amelyek szalagon haladnak át szalagon, oly sokszor másodpercenként. Ezeket a videók mágneses sávjainak felvételére és lejátszására használják. Ez a mágneses lábnyom ebben a mágneses lábnyomban van, hogy a Sony tervezőmérnökei képesek voltak egy okos trükköt végrehajtani. A videojelen belül egy kis területet osztottak fel négy FM hangsáv beillesztésére. Két balra és két jobbra. A párokat FM vivőhullámokká alakítják át, így a mágneses rögzítéshez hozzáadhatók a videófolyamathoz. A lejátszás során visszaalakulnak vissza az audiojelekbe. A képminőség és a teljesítmény semmilyen módon nem érintett. A hangfelvételek rögzítése a videofejek segítségével nagyon hosszú területet biztosított a hanghoz. Ez kevesebb lehetőséget jelentett a szalagnak, hogy bármilyen hatással legyen a felvételi minőségre, és több jelet rögzítsen. Betahi-fi sztereó hangzásba került, és a lejátszás gyakorlatilag azonos volt. Nincs veszteség, nincs wow, nincs ingerlés és torzítás. A frekvenciatartományt és a hangminőséget csak a használt berendezés korlátozta. A szalag típus, sőt a futó sebesség sem igazán számított. Minden minőséget a videófejek nagy sebességéből származtattak. Ez óriási lépést jelentett a sztereó hangzásban, és szinte bármilyen rendelkezésre álló eszközt, még CD-t is felülkerekedett. Az eredeti, állandó monó pályát még mindig rögzítették, így minden kompatibilis maradt. A hangzás ugyanolyan hihetetlen volt, mint a kép, amely hamarosan frissítést is kapott. A VHS ellenezte a Bétáthi-fi egy rögtönzött rendszerrel, amelyet beágyazott felvételnek neveznek. Az eredmények soha nem illenek a Béta-hozhi-fi. Ezt úgy hajtották végre, hogy egy hangfelvételt felvettek két további forgó hangfejjel, majd a videojel fel lett véve. Ezeknek a hangfejeknek a rögzítési hézagok eltérőek voltak a videofejekhez képest. Így egy fejkészlet nem tudta elolvasni a másikat. Rendben volt, de minden bonyolultabb videó dobot igényelt. Ha speciális effektekhez extra fejeket adtál hozzá, a csúcsminőségű VHS hi-fi egységnek akár nyolc vagy kilenc feje is lehetett dobban. Ismételt lejátszások miatt a beágyazott hi-fi hangsávok a kazettán eltűntek az összes fejük sztrájkjából. Ez az oka annak, hogy az összes VHS hi-fi készülék rögzíti a sztereót az álló fejre (lineáris fejjel). Ezt úgy tették, hogy átvehesse, amikor a szalagon levő hi-fi hangsávok olvashatatlanná váltak. Az egyetlen módja annak, hogy valóban megmondja, hogy még mindig igazi VHS hifi volt, az volt, hogy meghallgassa a lejátszás minőségét. Amikor elkezdte hallani a csekély hangminőséget, a lineáris sávok játszottak, nem pedig a videó alatt eltemetett hi-fi-sávok. A VHS nem tudta a hangot a videóba vinni, mert a kisebb dobuk túlságosan kis méretű lett. (A Béta többhi-fi kattintson ide.) Bétahi-fi páratlan volt, de még mindig volt még jönni SzuperBeta. Ez idő alatt nyilvánvaló volt, hogy a Beta elvesztette a felvételi idő háborút a VHS-nek. Tehát a Sony úgy döntött, hogy eladja a Beta minőségét a fennmaradó rajongóknak, akik a legjobbakat akarták. Most jött még jobb kép a fantasztikus hangzáshoz. Hívott SzuperBéta javította a videó jel feldolgozásának módját. Minden videomagnó átalakítja a képinformációt mágneses impulzusokká, amelyek rögzíthetők és lejátszhatók. A bejövő kép fel van osztva, így különálló elemeket kezelhet egyes feladatokkal foglalkozó különböző áramkörök. mert SzuperBéta A Sony a jel két fő részére összpontosított, amelyek felelősek a videó minőségéért. Az egyik a fekete-fehér képet vezérli, és az egyik behelyezi a színt. Az első, luminancia néven, ahol a részleteket és az élességet tárolják. A második az összes információt átviszi a fénysűrűség módosítására, és bekapcsolja a színt (ez az úgynevezett kromináns). Készíteni SzuperA Beta Sony kibővítette és a fénysűrűs jelet magasabb frekvenciára emelte. A nagyobb, hosszabb és erősebb felvétel a fényerőt lehetővé tette több videó részletességéhez, ami magasabb képhűséget eredményezett. Ez a képminőség javulását egy jobb videokazetta is támogatta, amely az évek során javult. A színt új, hatékonyabb fésűszűrők alkalmazásával is növeltük. Céljuk, hogy elkülönítsék a krominációt és a fényerőt, hogy egyedileg feldolgozhassák őket a videomagnón belül. A jobb szétválasztás kisebb színvesztést, kevesebb képzajt és élesebb képeket jelentett. Még jobb még ez a jobb kép lehet a Bétahi-fi sztereó. SzuperBetahi-fi most a legjobb volt. (További információ SzuperBeta kattintson ide.) Egy kis probléma merült fel az összes ilyen showmanship-nál. Ha ezeket játszottad Szuperbéta vagy SzuperBetahi-fi szalagokat egy standard Béta-géphez (nem úgy tervezték, hogy jobb képet készítsen), egy kicsit túl erős volt, és néha túl lett volna modulálva. Ez azt jelentette, hogy fehér és fekete bomlást (vagy csillogást) látna azokon a területeken, ahol a kép élei sötétről fényre változnak. Ez az anomália enyhén bosszantó lehet, hogy egyenesen irritáló. Ennek a képzajnak a mennyisége egy standard béta modelltől a másikig változott. Néhányan jobban kezelték, mint mások. Ennek megakadályozása érdekében a Sony azt javasolta, hogy ha a kazettát normálra kívánja visszajátszani
gépet ki kell kapcsolnia SzuperBéta áramköröket, hogy elkerüljék ezt a problémát. És még mindenképpen bekapcsolódtak SzuperBeta egységek csak erre a célra. Mindezt a kézikönyvek magyarázzák. Annak érdekében, hogy a legjobban kihasználhassa bármelyik béta verzióját, olvassa el a használati útmutatót.
és
most már négy fajta: standard Beta, Betahi-fi, SzuperBeta és SzuperBetahi-fi. Alapértelmezett
és
a monó szalagok bármelyik gépen lejátszhatók, kivéve a dedikált
vagy
(lásd fent). Ez vonatkozik a standard Béta-ra rögzített szalagokra ishi-fi egységek, bár nem a sztereó előnye. Melyik a valódi veszteség, mert Bétahi-fi a sztereó fantasztikus. Nézze meg a fenti táblázatban szereplő többi sebességet és konfigurációt. Használja referenciaként a kép és a hang minden javítása érdekében, így lejátszhatja a szalagokat egy olyan gépen, amely a lehető legjobban reprodukálja azokat. Mindez attól függ, milyen fejlesztési rendszerrel rögzítette őket. Csak lépjen át a fenti táblázatban és rögzítései alapján keresse meg jelöltjét. Ha nem tudja, hogyan rögzítették a szalagokat, akkor óvatos lenne egy olyan egység használata, amely lefedi az opciók vagy sebességek összes vagy többségét.
A bezárás előtt két másik tervezési platformot, az Extended Definition Bétát és a Betamovie videokamera egységeket szeretnék említeni. Az ED Beta volt a végleges képjavítás. Ez növelte a fényerőt még tovább, egészen addig a pontig, ahol új fémszalagot kellett alkalmazni. Az ED Beta képes volt megismételni a nap sugárzási szintjét, nincs képvesztés vagy torzítás. Hihetetlen volt, és egyetlen videomagnó sem hasonlított hozzá. Az összes többi béta-rendszer kompatibilis volt, de ED Beta felvételei csak ED Beta gépeken játszhatók le. A fejlett felvételi rendszer megtartása érdekében a Sony áthelyezte az ED Beta kazetta alján lévő rekord védő nyílást a másik oldalra. A normál rekordvédelmi furat nyitva maradt. Ha megpróbált egy ED Beta szalagot egy szabványos Béta-gépen rögzíteni, akkor védett kazettává fogja látni, és automatikusan kiszedi, vagy semmit (és türelmesen várakozik arra, hogy kitaláljátok, mit tettél rosszul). Lefedheti az ED Beta kazettában lévő lyukat, és becsaphatja a többi gépet a felvételhez. A fém szalagok kiválóan rögzítik, de nem kapja meg az ED Beta jobb képminőségét. Egy ED béta-kazetta lejátszása a rendszeres Béta-gépen azt eredményezi, ami egy vonalrajznak tűnik. Ez azért van így, mert a videojelet annyira erősíti, hogy a videó áramköröket vezeti. (Bővebben itt a Extended Definition Béta.) A Sony szintén kis hordozható kézi Betamovie videokamera-egységeket készített, mindegyiket. Ezek csak a sebesség normál vagy SzuperBéta, a modelltől függően. Van egy kivétel, a Betamovie modell BMC-1000 csak a
de megadta a választást a standardok között
és
Super Hi-Band (6,0 mHz). Bővebben a Betamovie-ről kattintson ide.
Megjegyzés: A diagram csak az NTSC (USA és Kanadai) modellek lejátszását tartalmazza. Néhány gép több sebességet vagy több képjavítást ajánlott fel, de nem mindet rögzített. Ennek egyik példája az SL-3000, amely mindkettőt játssza és
sebességet, de csak rekordokat
.
* Ez a kopásállóság később nagyban javult az új anyagok és fejformák bevezetésével.
Ha szeretne egy listát az egyes Beta videomagnókról az évüknek megfelelően, a képrendszernek és a felvétel / lejátszás specifikációinak megtekintéséhez kattintson ide.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: