Antal

A fájdalom kezelésére vonatkozó törvények

A fájdalom kezelésére vonatkozó törvények

Az ALABAMA ÁLLAMI TANÁCSADÓ SZABÁLYAI ELŐÍRÁSOK

540-X-4-.09 A szabályozott anyagoknak a fájdalom kezelésére való felhasználására vonatkozó követelmények.

a) Az igazgatótanács elismeri, hogy a minőségi orvosi gyakorlat elvei azt írják elő, hogy az Alabama állampolgárai hozzáférjenek a megfelelő és hatékony fájdalomcsillapításhoz. A megfelelő alkalmazása up-to-date tudást és kezelési módok is szolgálnak, hogy javítsák az életminőséget azok számára szenvedők fájdalmat, valamint csökkenti a morbiditás és a kapcsolódó költségek kezeletlen vagy nem megfelelően kezelt fájdalom. Az igazgatótanács arra ösztönzi az orvosokat, hogy a fájdalom, az akut vagy krónikus betegek számára a hatékony fájdalomkezelést a minőségi orvosi gyakorlat részeként tekintse meg, és különösen fontos azoknak a betegeknek a számára, akik fájdalmat tapasztalnak a végbélbetegség következtében. Minden orvosnak ismertté kell válnia a fájdalom kezelésének hatékony módszereiről, valamint a szabályozott anyagok felírására vonatkozó törvényi előírásokról.

(b) A nem megfelelő fájdalomcsillapítás az orvosok fájdalomkezeléssel kapcsolatos ismereteinek hiányából vagy a tolerancia, a függőség vagy a függőség hiányos megértéséből eredhet. A szövetségi, állami és helyi szabályozó ügynökségek nyomozásának vagy szankcionálásának félelme a krónikus fájdalomban szenvedő betegek nem megfelelő vagy nem megfelelő kezeléséhez is vezethet. Ennek megfelelően ezeket a követelményeket úgy alakították ki, hogy tisztázzák az igazgatótanácsnak a fájdalomcsillapításról szóló álláspontját, különösen a szabályozott anyagok használatával kapcsolatban, hogy orvosolja a bizonytalanságot és ösztönözze a fájdalom kezelését.

c) Az igazgatótanács elismeri, hogy a szabályozott anyagok – beleértve az opioid fájdalomcsillapítókat is – nélkülözhetetlenek lehetnek a trauma vagy a műtét és a krónikus fájdalom miatt, akár rákos vagy nem rákos eredetűek miatt. A fájdalom orvosi kezelésének a jelenlegi ismereteken és kutatáson kell alapulnia, és tartalmaznia kell mind a farmakológiai, mind a nem farmakológiai módszerek alkalmazását. Az orvosoknak fel kell ismerniük, hogy a tolerancia és a fizikai függőség az opiát fájdalomcsillapítók tartós használatának normális következményei, és nem szinonimák a függőséggel.

d) Az Igazgatóság az Alabama állam törvényei szerint köteles védeni a közegészséget és a biztonságot. Az Igazgatótanács elismeri, hogy a szabályozott anyagok – ideértve az opioid fájdalomcsillapítókat is – helytelen felírása kábítószer-eltérítéshez és bántalmazáshoz vezethet olyan személyek számára, akik nem jogosultak orvosi használatra. Az orvosoknak óvatosnak kell lenniük a kábítószerek illegális célokra történő elterelésének megakadályozásában.

e) A GYERMEKEKNEK NEM SEMMILYEN A FEJLESZTÉSI VAGY MÁS ÁLLAMI SZABÁLYOZÓ VAGY VÉGREHAJTÁSI ÜGYNÖKSÉGET TÖRTÉNŐ FELLÉPÉSRE VONATKOZÓ ELVÉGZÉSRE, FELDOLGOZÁSRA VAGY ADMINISZTRÁLÓ VIZSGÁLT ANYAGOK SZÁMÁRA, BELEÉRTVE AZ OPIOID ANALGESZIKÁT, LEGITIMÁNYI ORVOS CÉLKITŰZÉSRE ÉS A SZAKMAI GYAKORLATOK ÁLLAPOTBAN. A tábla felírhatnak, rendelési, kezelésére, vagy az adagoló szabályozott anyagok fájdalom, hogy a törvényes orvosi célt HA ALAPJÁN elfogadott orvosi ISMERETÉVEL a fájdalom kezelésére. MINDEN TÁMOGATÁSRA VONATKOZÓAN TÁMADÁSI DOKUMENTÁCIÓRA ÉS AZ ALKALMAZOTT ÁLLAM VAGY SZÖVETSÉGI JOGSZABÁLYREL KAPCSOLATBAN kell alapulnia.

f) A testület meg fogja ítélni az orvosi kezelésre és a rendelkezésre álló dokumentációra alapozott gyógyszerkészítmény érvényességét. A cél a fájdalom csökkentése és / vagy a betegek működésének javítása.

(G) Az orvosokat említett Szövetsége Állami Egészségügyi Testületek Modell alkalmazásának politikája az opioid fájdalomcsillapítók a krónikus fájdalom kezelésében, 2013. július módosított időről időre, és a Drug Enforcement Administration Office átirányítás ellenőrzési kézikönyv, Narkotikus kezelési programok A legjobb gyakorlatokról szóló iránymutatások időről időre módosultak.

(2) Követelmények. Az Igazgatóság a következőket írja elő, amikor az orvos ellenőrzi a szabályozott anyagok fájdalomcsökkentő hatását:

a) A beteg értékelése. A kórelőzményt és a fizikális vizsgálatot az orvosi jegyzőkönyvben kell lefolytatni és dokumentálni. Az orvosi feljegyzéseknek dokumentálniuk kell a fájdalom jellegét és intenzitását, a fájdalom, a betegségek vagy állapotok alapjául szolgáló vagy együttélő fájdalmak jelenlegi és korábbi kezelését, a fájdalom fizikai és pszichés funkciókra gyakorolt ​​hatását, valamint a kábítószer-visszaélések történetét. Az orvosi nyilvántartásnak dokumentálnia kell egy vagy több elismert orvosi indikáció jelenlétét is egy szabályozott anyag felhasználására.

b) Kezelési terv. Az írásbeli kezelési tervben meg kell határozni azokat a célokat, amelyeket a kezelés sikerének meghatározására használnak, mint például a fájdalomcsillapítás és a javított funkció, és jeleznie kell, hogy további diagnosztikai értékelések vagy egyéb kezelések tervezhetők-e. A kezelés megkezdése után az orvosnak módosítania kell a gyógyszerterápia alkalmazását a páciens egyedi orvosi szükségleteire. Szükség lehet alternatív nem opiátkezelési módokra vagy rehabilitációs programra, és figyelembe kell venni.

c) Tájékoztatott beleegyezés és megállapodás a kezelésre. Az orvosnak meg kell vitatnia a szabályozott anyagok használatával járó kockázatokat és előnyöket a pácienssel, a beteg által kijelölt személyekkel vagy a páciens pótlólag vagy gondviselőjével, ha a páciens nem képes. Az orvos és a páciens közötti írásbeli megállapodásokat a páciens felelősségi körét fel kell használni minden krónikus fájdalomban szenvedő beteg számára, és a következőket kell tartalmaznia:

1. A gyógyszeres kivizsgálás megfelelő megerősítéssel;
2. Vényköteles utántöltési politika; és
3. A gyógyszeres kezelés felfüggesztésének okai (például a megállapodás megsértése).
4. A betegnek orvostól és egy gyógyszertártól kell receptet kapnia, ahol csak lehetséges.

d) Időszakos felülvizsgálat. A páciens egyéni körülményei alapján ésszerű időközönként az orvosnak meg kell vizsgálnia a kezelés folyamatát és a fájdalom etiológiájával kapcsolatos minden új információt. Az orvos figyelemmel kíséri a betegeknek való megfelelést a gyógyszerhasználatban és a kapcsolódó kezelési tervekben.

e) Konzultáció. Az orvosnak készen kell állnia a páciens további értékelésére és kezelésére a kezelési célok elérése érdekében. Különös figyelmet kell szentelni azoknak a fájdalomcsillapítóknak, akiknél fennáll a veszélye a gyógyszerekkel való visszaélésnek, valamint azoknak, akiknek az életvitele meggátolja a gyógyszerrel való visszaélést vagy eltérítést. A fájdalom kezelése olyan betegeknél, akiknek a kórtörténetében kábítószerrel való visszaélés vagy társbetegségben szenvedő pszichiátriai rendellenesség szükséges, különös gondosságot, felügyeletet, dokumentációt és konzultációt igényelhet, illetve az ilyen betegek kezelésében részt vevő szakértőhöz fordulhat.

f) Egészségügyi nyilvántartás. Az orvosnak pontos és teljes nyilvántartást kell vezetnie az alábbiakra vonatkozóan:

1. a kórelőzmény és a fizikális vizsgálat;
2. diagnosztikai, terápiás és laboratóriumi eredmények;
3. értékelések és konzultációk;
4. kezelési célok;
5. a kockázatok és előnyök megvitatása;
6. kezelések;
7. gyógyszerek (beleértve az előírt dátumot, típust, dózist és mennyiséget);
8. utasítások és megállapodások; és
9. időszakos felülvizsgálatok.

Ezek a nyilvántartások naprakészek maradnak, könnyen hozzáférhetőek és könnyen áttekinthetőek lesznek.

g) Az ellenőrzött anyagok törvényeinek és előírásainak betartása. Szabályozott anyagok felírása, kiadása vagy beadása esetén az orvosnak az államban kell licencet szereznie, és meg kell felelnie az alkalmazandó szövetségi és állami előírásoknak.

A fájdalom orvosok megkülönböztetik az orvosi marihuána betegeket

A 20 háztörvényes fél kétpárti csoportja levelet küldött a marihuána azon képességéről, hogy csökkenti az Opioid-ügyeket az Eric D. Hargan ügyészi egészségügyi és humán szolgáltatásokért.

Számos Országos Egészségbiztosítási Intézet bejelentette, hogy finanszírozási lehetőséget nyújt “a kannabinoidok és az endokannabinoid rendszer terápiás lehetőségeinek felderítésére a fájdalom mechanizmus-alapú terápiáinak kifejlesztésében”.

A kannabiszhez való legális hozzáférés hatása a II-V-es gyógyszeres receptekre
“Az MCP-betegek 34% -a megszünteti bizonyítékát a tervezett kábítószerfogyasztásról, és további 36% -kal csökkenti a mintavétel időszakának utolsó 6 hónapjában a tervezett gyógyszerekre feltöltött receptek számát.”

2017 augusztus – A marihuánát gyógyulással járó mozgásszervi traumában szenvedő betegek vizsgálata azt mutatta, hogy 90% -uk úgy gondolta, hogy csökkentette a fájdalom tüneteit, és 81% -uk azt állította, hogy csökkentette az általuk alkalmazott opioid fájdalomcsillapítás mennyiségét. (Lásd még: Tanulmány: Trauma betegek beszámoltak arról, hogy a kannabisz csökkenti az opioid bevitelt)

2017 június – Egy új tanulmány szerint a minta harminc százalékát (N = 841) az opioid-alapú fájdalomcsillapítás alkalmazásával jelentették, jelenleg vagy az elmúlt 6 hónapban. Az opioidokat használók közül 61% arról számolt be, hogy kannabiszt használ. A minta kilencvenszázalékos “erősen megegyezett / elfogadott”, hogy képesek csökkenteni az opiátok mennyiségét, amelyeket fogyasztanak, amikor kannabiszt is használnak.

Science felhívja Jeff Sessions orvosi marihuána és a “történelmi kábítószer-járvány”
A szövetségi beavatkozásnak az államosítási törvényekbe való visszafordítása hátrányosan befolyásolhatja az opioid túladagolási válságot

Május 1, 2017 – Egy új frissítés a honlap kannabisz orvosi célokra, a National Institute on Drug Abuse (NIDA) beszámol arról, hogy „az orvosi marihuána termékek szerepe lehet csökkenteni az opioidok irányításához szükséges fájdalmat.”

A betegek Opioid tablettákkal küszködnek a gyomnövények iránt: Lehet-e a marihuána segíteni az opiát epidémia megoldásában? 2/2/17

2017 januárjában a Nemzeti Tudományos Akadémia jelentős jelentést bocsátott ki a kannabiszról, amely arra a következtetésre jutott, hogy a krónikus fájdalom egyike azoknak a kevés feltételnek, amelyeknél a kannabisz hatékonysága “meggyőző vagy lényeges bizonyíték”.

A HelloMD és az UC Berkeley bejelentette a legnagyobb fájdalom- és opioid használatú betegvizsgálat indítását.
Orvosi marihuána államok Lásd az Opiátok bevonásával járó halálos összeomlások számát (különösen a 21-40 éveseknél) 2016. szeptember 15.

Az orvosi marihuána törvények csökkentik a fájdalomcsillapítókkal kapcsolatos függőségeket és haláleseteket? 2015. november
Ez a második NIDA által finanszírozott tanulmány részletesebb elemzését a RAND Corporation, azt mutatta, hogy jogilag védett hozzáférést az orvosi marihuána gyógyszertárak társul alacsonyabb opioid gyógyszerfelírás, alacsonyabb önértékelése, nem orvosi rendelvény opiáthasználatnak, alacsonyabb kezelési felvételek vényköteles opioid és a vényköteles opioid túladagolásos halálesetek csökkenése. Nevezetesen, a halálesetek csökkenése csak az orvosok (nemcsak az orvosi marihuána törvények) államokban volt jelen, és nagyobb volt azoknál az államoknál, ahol aktív állatorvosok voltak. Forrás.

A University of Washington kínál web alapú, CME-akkreditált kurzusok orvosok minden államban a gyógyászati ​​kannabisz és a krónikus fájdalom.

JAMA: Az orvosi kannabiszállamok alacsonyabb árakat hordoznak az opiát által kiváltott haláleseteknél
A NIDA (Nemzeti Kábítószer-ellenes Intézet) két új tanulmányt finanszírozott, amelyek feltárják a marihuána-legalizálás és a vényköteles opiátok által okozott káros mellékhatások közötti kapcsolatot. Ez az első vizsgálat az orvosi marihuánai legalizálás és az opioid fájdalomcsillapítók túladagolásos halálának csökkentését mutatta ki, amely a jogszabályok végrehajtását követően minden évben megerősödött. A vizsgálat populáció alapú jellege nem okoz ok-okozati összefüggést, vagy nem bizonyítja a fájdalom betegek viselkedésében bekövetkező változásokat. Forrás.

A CalNORML gyakran panaszokat kap a krónikus fájdalomban szenvedő betegektől, akiket fájdalmak klinikáitól jogtalanul tagadtak meg, mert az orvosi marihuána nem megfelelő orvosi vizsgálata meghiúsult.

Valójában nincs olyan törvény, amely a fájdalom-klinikákat vagy az orvosokat arra kötelezné, hogy a jogi szakértők szerint kiszabják a marihuána-felhasználókat. “BS” – mondja Washington állam ügyvéd Doug Hiatt, “ez Jim Crow gyógyszer.” Nem ismert egyetlen eset sem, amelyben bármely klinikát vagy orvost bepereltek, bíróság elé állítottak, vagy büntetik az orvosi marihuánát.

A probléma gyökere az, hogy a fájdalmak klinikái egyre nagyobb nyomás alatt vannak, hogy nyomon kövessék a vényköteles kábítószerek, különösen az opiátok beteg használatát. A vényköteles opiátok elhalálozása rekordszintet ért el, ami azt eredményezte, hogy az ONDCP a nemzet első számú kábítószerrel való visszaélés problémájává nyilvánította őket. Ezért a klinikákat sürgetik a kábítószer-vizeletvizsgálat használatára az opiátok visszaélése és az illegális piac elterelése érdekében. Bár ezek a problémák az opiátokkal, nem pedig a kannabiszokkal kapcsolatosak, sok klinika tévesen feltételezi, hogy kötelesek kiirtani a marihuánafelhasználókat is.

A krónikus fájdalomban szenvedő páciensek számára megbízható egészségügyi okok állnak rendelkezésre a marihuána kezelésére. A tudományos kutatás egyre növekvő ereje – köztük a Kaliforniai Gyógyszerkutatási Központ négy publikált tanulmánya – azt mutatja, hogy a marihuána hatásos a krónikus fájdalom kezelésében. Nem csak ez, de a közelmúltban végzett vizsgálatok kimutatták, hogy a marihuána az opiátok hasznos kiegészítője, párhuzamos utakon dolgozva, amelyek javítják a fájdalomcsillapítást, miközben ténylegesen csökkentik az ópiátok előírt dózisát. A tudós szakemberek ezért úgy tekintik az orvosi marihuána kijáratként, mint átjáróként a narkotikus bántalmazásnak.

A brazíliai fejlődésben a Veteránok Igazgatósága 2010-ben bejelentette, hogy orvosi marihuána ajánlásokkal nem fogja eltávolítani a veteránokat, akik a fájdalomcsillapító programokban pozitívnak tartják a potot. (Azonban, mivel a szövetségi alkalmazottak a VA docs nem javasolják a kannabisz kezelését.) További információ.

Sajnos sok fájdalom-klinika nem ismeri a marihuána orvosi előnyeit, és tévesen feltételezi, hogy törvényesen kötelesek ezt megakadályozni. Úgy tűnik, hogy ez megnövekedett, mivel a DEA 2014-ben Massachusetts-ben népszerűsített akciót vont be, ahol orvosokat céloztak meg, akik pénzügyi érdeklődést mutattak az orvosi marihuána-orvosi rendelőkben. Azonban Kaliforniában nem történt ilyen intézkedés, ahol az orvosok nem köthetnek semmilyen kapcsolatot az orvosi rendelőkkel. Az Egyesült Államok Legfelsőbb Bírósága úgy döntött, hogy az orvosok a szövetségi törvény ellenére megvitathatják a marihuána betegeikkel. Ezek a finomabb pontok gyakran elveszik a fájdalom orvosok, akiket téves “infomercials” bombáztak a folyóiratokban a kábítószer-tesztelésről betegeikről.

A diszkriminációval küzdő betegeket sürgetik, hogy tájékoztassák klinikáikat az orvosi marihuánáról és a törvényről. Töltsön le egy levelet a CalNORML-ről, amely megmagyarázza a törvényt és a kutatás állapotát. A jogi orvosi marihuána betegek megkülönböztetésében továbbra is folytatott gyakorlatokat az állami orvosi bizottságnak kell jelenteni. Kattints ide a mintavételi levél kipróbálásához

Kannabisz és fájdalomkutatás
1997-ben Dr. Sandra Welch a Virginia Egyetemen tanulmányozta az opiódák és a cannabinoidok kölcsönhatását, és az állatkísérletekben ígéretes eredményeket mutatott, amelyek azt mutatják, hogy a kettőnek szinergikus hatása van.

Ezeket a megállapításokat megerősítették egy 2003-ban végzett krónikus, nem rákos fájdalomról és egy 21 krónikus fájdalomtól szenvedő egyén közül, akik arra a következtetésre jutottak, hogy “az elpárolgott kannabisz növeli az opioidok fájdalomcsillapító hatását anélkül, hogy jelentősen megváltoztatta volna a plazma opioid szintjét. A kombináció lehetővé teheti az opioid kezelést kisebb dózisokban, kevesebb mellékhatással. “

A Kaliforniai Egyetem 2000-es állambeli jogalkotó által létrehozott Kaliforniai Centrum a gyógyító marihuána ellenőrzött tudományos tanulmányozásához 2000-ben hat pozitív eredményt ért el a krónikus fájdalom, spasticitás és párolgás tekintetében. A CMCR igazgatója, Prof. Igor Grant a jelentésben beszámolt a jogalkotónak: “Jelenleg jó bizonyíték van arra, hogy a kannabinoidok az újszülöttek számára jó kiegészítő vagy akár első vonalbeli kezelést jelenthetnek. A kannabisz szintén hasznosnak bizonyult a megingathatatlan fájdalom kezelésében.

Egy 2011-es klinikai vizsgálat, amely a porlasztott növényi kannabisz krónikus fájdalomban szenvedő betegeknél a morfium vagy az oxikodon napi adagolásán alapul, azt jelentette, hogy a belélegzett “kannabisz növeli az opiátok fájdalomcsillapító hatását”. A szerzők arra a következtetésre jutottak, hogy “az opioidok és a kannabisz kombinációja lehetővé teheti az opioid kezelést kisebb dózisokban, kevesebb mellékhatással”. Egy 2012-es Vancouver-i tanulmány megállapította, hogy az orvosi marihuánához való fokozott hozzáférés csökkentette a betegek opiát- és egyéb addiktív gyógyszerek alkalmazását.

A fájdalom kezelésére vonatkozó törvények

Melissa Kaplan
Krónikus neuroimmun betegségek
Információk a CFS-ről, FM-ről, MCS-ről, Lyme-betegségről, pajzsmirigyről stb.
Utolsó frissítés: 2014. január 1

Kaliforniai fájdalomszabályok

Melissa Kaplan összeállította

Kaliforniában két törvény van a krónikus fájdalom kezelésére vonatkozó könyvekről. A fájdalom betegek jogainak jegyzéke része az Egészségnek Biztonsági kód, míg az Intractable Pain törvény része a Business Szakemberek kódja.

Ha tudod, hogy az állam olyan törvényekkel rendelkezik, vagy úgy gondolja, hogy lehetséges, lépjen kapcsolatba a nyilvános könyvtárral, hogy megtudja, melyik ág rendelkezik a teljes állami törvényekkel. Megállapítottam, hogy csak a központi könyvtár rendelkezett az összes könyvvel, kiegészítve a frissítéseket, míg az ágak kivonatokat és összefoglalókat tartalmaztak. Keresse meg a rendelkezésre álló tárgymutatókat (amelyek elérhetők a fióktelepeken, valamint a központi könyvtárban), hogy megtudja, léteznek-e ilyen törvények vagy törvények az Ön állapotában. Vagy ellenőrizze az állam webhelyét, és nézze meg, hogy az állami kódok kereshető formában elérhetőek-e az interneten. Kaliforniában megtalálja az állami kódokat a www.leginfo.ca.gov/calaw.html címen

Egészségügyi osztály Biztonsági kódex 4.5. Rész: Fájdalombetegek jogcíme

124690. A törvényhozó megtalálja és kijelenti az alábbiak mindegyikét:

a) Az államnak joga van és kötelessége ellenőrizni az opiát kábítószerek illegális felhasználását.

(b) Jelentős egészségügyi probléma az akut és krónikus fájdalom nem megfelelő kezelése rákos megbetegedésekből vagy nem vírusos állapotokból.

c) Egyes betegeknél a fájdalomkezelés az egyetlen legfontosabb kezelés, amelyet az orvos tud nyújtani.

d) A súlyos, krónikus fájdalomtól szenvedő betegnek hozzáféréssel kell rendelkeznie a fájdalom megfelelő kezeléséhez.

e) A problémáik összetettsége miatt sok súlyos krónikus fájdalomtól szenvedő betegnek szüksége lehet a súlyos krónikus fájdalom kezelésére szakosodott orvoshoz. Bizonyos esetekben a súlyos, krónikus fájdalomtól mentes fájdalmat a klinikusok leginkább kezelni kezelik a kapcsolódó fizikai, pszichológiai, szociális és szakmai problémák megoldása érdekében.

(f) Tudatos, etikus és tapasztalt fájdalomcsillapító szakemberek kezében a súlyos akut és súlyos, krónikus fájdalomtól mentes ópiátok biztonságosak.

(g) Az opiátok elfogadható kezelést nyújthatnak olyan súlyos, fájdalommentes betegek számára, akik nem kaptak enyhülést más kezelésből.

(h) A súlyos, krónikus fájdalomtól szenvedő betegnek lehetősége van arra, hogy kérje vagy elutasítsa bármely vagy mindegyik módozat használatát annak súlyos, krónikus fájdalomcsillapításának enyhítésére.

(i) A súlyos, krónikus fájdalomtól szenvedő beteg kezelésére feljő orvos előírhatja, hogy a súlyos, krónikus fájdalommentes fájdalom enyhítéséhez szükséges orvosi szempontból szükséges adagot addig tartsák, amíg a felírása megfelel a California Intractable Pain Treatment Act 2241.5 szakasza rendelkezéseinek, az üzleti életben Szakmák kódja.

j) A súlyos, krónikus fájdalomtól szenvedő betegnek lehetősége van az ópiát gyógyszerek kiválasztására a súlyos, krónikus fájdalom kezelésére, amennyiben a felírása megfelel a California Intractable Pain Treatment Act 2241.5 szakasza rendelkezéseinek, az üzleti életben Szakmák kódja.

(k) A páciens orvosa elutasíthatja az opiát gyógyszereket olyan beteg számára, aki a súlyos, krónikus fájdalomtól mentes fájdalom kezelését kéri. Azonban az orvosnak tájékoztatnia kell a pácienst, hogy olyan orvosok vannak, akik szakosodott súlyos, krónikus fájdalom kezelésére, olyan módszerek alkalmazásával, amelyek magukban foglalják az opiátok alkalmazását is.

124961. A jelen szakasz egyetlen rendelkezése sem értelmezhető úgy, hogy módosítja a Kaliforniai Intractable Pain Treatment Act (2241.5. Szakasz) Szakmák kódja. Ezt a szakaszt a Pain Patient’s Bill of Rights-nak nevezik.

(a) A súlyos, krónikus fájdalomtól szenvedő betegnek lehetősége van arra, hogy bármelyik vagy mindegyik módszert felhasználja vagy elutasítsa annak súlyos, krónikus fájdalomcsillapításának enyhítése érdekében.
b) A súlyos, krónikus fájdalomtól mentes fájdalomtól szenvedő betegnek lehetősége van az opiát gyógyszerek kiválasztására a súlyos, krónikus fájdalomcsillapítás érdekében, anélkül, hogy először invazív orvosi beavatkozásnak kellene alávetni, amelyet sebészeti beavatkozásnak, egy ideg vagy más testszövet megsemmisítésének neveznek manipulációval vagy a gyógyszeradagoló rendszer vagy eszköz beültetésével, mindaddig, amíg a felírást végző orvos az Üzletfél Kaliforniai Intractable Pain Treatment Act 2241.5 szakasza rendelkezéseinek megfelelően jár el Szakmák kódja.

c) A páciens orvosa elutasíthatja az opiát-kezelést olyan beteg számára, aki a súlyos, krónikus fájdalomtól mentes fájdalom kezelését kéri. Azonban az orvosnak tájékoztatnia kell a pácienst, hogy olyan orvosok vannak, akik szakosodott súlyos, krónikus fájdalom kezelésére, olyan módszerek alkalmazásával, amelyek magukban foglalják az opiátok alkalmazását is.

d) A súlyos, krónikus fájdalomcsillapító hatású ópiátterápiát alkalmazó orvos előírhatja a súlyos, krónikus fájdalommentes fájdalom enyhítéséhez szükséges orvosi szempontból szükséges adagot, amennyiben ez a gyógyszerkészítmény megfelel a California Intractable Pain Treatment Act 2241.5 szakasza Üzleti Szakmák kódja.

e) A beteg önként kérheti orvosától, hogy az orvosi rendelvényt azonosító értesítést küldjön a sürgősségi ellátás vagy a bűnüldözés azonosítása céljából.

f) E szakaszban semmi sem jár a következőkben:

(1) korlátozza az üzleti szakmákról szóló törvény 2. fejezete 5. fejezete (a 2000-es bekezdéstől kezdődően), illetve az orvosi szakmakönyvek vagy a az ennek megfelelően elfogadott rendeletek.

(2) Korlátozza a szövetségi statútum vagy a szövetségi szobor vagy az állam állapotának vagy szabályozásának alkalmazhatóságát, amely szabályozza a veszélyes drogokat vagy szabályozott anyagokat.

Üzleti és Szakmai Kódex “Intractable Pain Law”

2241.5 Szabályozott anyagok beadása olyan személynek, akinek “fájdalma nem tud”

(a) A törvény bármely más rendelkezésétől függetlenül az orvos és a sebész szabályozott anyagokat írhat fel vagy adhat be egy személynek az orvos folyamán és a sebész kezelésére az adott személy számára diagnosztizált állapotban, amely ingatag fájdalmat okoz.

b) A jelen fejezetben használt “ragadhatatlan fájdalom” olyan fájdalomállapotot jelent, amelyben a fájdalom oka nem távolítható el, vagy más módon nem kezelhető, és amely az általánosan elfogadott orvosi gyakorlat során nem okoz fájdalom okozta enyhülést vagy gyógyulást lehetséges, vagy sem, ésszerű erőfeszítések után nem találták meg, beleértve, de nem kizárólag, a kezelőorvos és sebész értékelését, valamint egy vagy több orvos vagy sebész szakosodott a terület, a rendszer vagy a szervezet eredetileg érzékelt szerveként a fájdalom.

c) Az orvos vagy a sebész nem alkalmazhat fegyelmi eljárást a testület számára a szabályozott anyagok felírására vagy kezelésére a kezelésre szoruló fájdalom kezelésében.

d) Ez a szakasz nem vonatkozik azokra a személyekre, akiket orvos és orvos kezel a kémiai függőségért kábítószerek vagy szabályozott anyagok alkalmazása miatt.

e) Ez a szakasz nem engedélyezi az orvos és a sebész számára, hogy szabályozott anyagokat írjon fel vagy adjon be egy olyan személynek, aki az orvos és a sebész ismerete szerint gyógyszerek vagy anyagok nem terápiás célokra használják.

f) Ez a szakasz nem érinti az igazgatótanács azon hatáskörét, hogy megtagadja, visszavonja vagy felfüggeszti bármely orvos és sebész engedélyét, aki az alábbiak bármelyikét ellátja:

(1) Olyan szabályozott anyagot vagy kezelést ír elő vagy alkalmaz, amely nem terápiás jellegű vagy nem terápiás jellegű a szabályozott anyag vagy kezelés beadása vagy beadása vagy nem-terápiás célú, nem terápiás módon történő alkalmazása.

(2) Nem tartja teljes körű és pontos nyilvántartást a Kaliforniai Ellenőrzött Anyagok Törvényében felsorolt ​​anyagok vásárlásáról és elidegenítéséről, illetve az 1970-es szövetségi Átfogó Kábítószer-Megelőzési és Ellenőrzési Törvényből vagy az 1970-ben aláírt szabályozott anyagokról. a sebész nyilvántartást vezet a megvásárlásáról és elidegenítéséről, ideértve a vásárlás dátumát, a gyógyszerek eladását vagy ártalmatlanításának időpontját és nyilvántartását az orvos és a sebész között, a gyógyszereket fogadó személy nevét és címét, valamint a kábítószerek ártalmatlanításának vagy elosztásának oka az érintett személynek, és egyébként eleget kell tennie a szabályozott anyagok nyilvántartási követelményeinek.

(3) A 1970-es szövetségi Átfogó Kábítószer-Megelőzési és Ellenőrzési Törvényben meghatározott kaliforniai szabályozott anyagokról szóló törvényben felsorolt ​​szabályozott anyagok hamis vagy fiktív előírásait írja le.

(4) A Kaliforniai Ellenőrzött Anyagok Törvényében felsorolt ​​vagy az 1970-es szövetségi Átfogó Kábítószer-Megelőzési és Ellenőrzési Törvényben meghatározott közegészségügyi és jóléti szabályozott anyagokkal nem összhangban álló módon előírja, alkalmazza vagy kiadja.

(5) Az Egészségvédelmi és Biztonsági Kódex 10. fejezetének vagy e fejezetének 4. fejezete (a 11150. szakasztól kezdve) vagy az 5. fejezet (a 11210. szakasztól kezdődően) előírja, kezeli vagy kiadja.

g) E szakasz egyetlen rendelkezése sem értelmezhető úgy, hogy megtiltja a kórház vezető testülete számára, hogy fegyelmi eljárást indítson a 809.05, 809.4 és 809.5 szakasza alapján engedélyezett orvos vagy sebész ellen.

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!